گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 / 11 / 1390برچسب:, توسط کیا عشوری.kia ashoori |

در این شرایط ازدواج نکنید!
10 وضعیت خطرناک برای ازدواج: چطور در انتخاب همسر تا این حد اشتباه می کنیم؟

 زینب شاهدی
 Shahdei.zeynab@gmail.com

گاهی اوقات زن و شوهر هایی را می بینیم که هیچ تناسبی با هم ندارند، مشکلات زیادی در زندگی مشترکشان دارند، و به نظر می رسد از همان اول ازدواجشان نادرست بوده است. در این مواقع با خودمان می گوییم چطور آنها همدیگر را انتخاب کرده اند؟ مگر از همان اول متوجه نبودند که تا این حد با هم اختلاف دارند؟
شاید فکر کنید که آنها در زمان انتخاب آگاهی و منطق درستی نداشته اند، یا اساسا آدمهای عجیب و غریبی هستند که توانسته اند دست به چنین انتخابی بزنند! اما بیشتر مواقع اینطور نیست: مساله این است که در خیلی از موارد، افراد در هنگام انتخاب همسر در شرایطی قرار می گیرند که نمی توانند فکر کنند و درست انتخاب کنند. باورتان نمی شود؟
در اینجا می خواهیم شما را با 10 وضعیت خطرناک برای انتخاب همسر آشنا کنیم که اگر خود شما هم در چنین شرایطی قرار بگیرید ممکن است ندانسته مرتکب همان اشتباهات آشکار شوید.

1. زیبایی خیره کننده:
شما دختر زیبایی هستید و هم خودتان و هم اطرافیانتان انتظار دارید همسری که انتخاب می کنید به اندازه خودتان زیبا باشد؛ شما پسر خوش تیپ و خوش هیکلی هستید و دوست دارید همسری داشته باشید که از این لحاظ هم سطح خودتان باشد؛ شما به تازگی با فردی آشنا شده اید که بسیار زیباست و واقعا شما را مجذوب خودش کرده است؛ همین جا بایستید: شما به شدت در معرض خطر انتخاب نادرست قرار دارید!
شکی نیست که همه ما زیبایی را دوست داریم و به سمت آن جذب می شویم. اما وقتی نقش زیبایی در انتخاب ما بیشتر از حد معقول باشد، دردسرهایمان هم شروع می شود. در شرایط بالا، احتمال اینکه فاکتور زیبایی و ظاهر در انتخاب شما نقش بیشتر از حد معقول داشته باشد زیاد است.
بهتر است قبل از اینکه کسی را برای خودتان انتخاب کنید، اولویت هایتان را مشخص کنید: با اینکه زیبایی برایتان اهمیت زیادی دارد، اما چه چیزهایی هست که برایتان از زیبایی اهمیت بیشتری دارد؟ چه معیارهایی را حاضرید فدای زیبایی کنید و از چه معیارهایی به هیچ وجه حاضر نیستید بگذرید؟ آیا اگر این فرد این همه زیبا نبود، باز هم او را انسان خوبی می دانستید؟

بقیه رو در ادامه مطلب بخونید.

احتمالا از این مطالب هم خوشتون بیاد:

 14 اصل برای بدبخت شدن در ازدواج!

افرادی که برای ازدواج با شما مناسب نیستند.

معیار مهم انتخاب همسر که تا به حال هیچکس برایتان نگفته است!



-